De keerls op pad via de Toscane route - Reisverslag uit Bassano del Grappa, Italië van Wim Schutte - WaarBenJij.nu De keerls op pad via de Toscane route - Reisverslag uit Bassano del Grappa, Italië van Wim Schutte - WaarBenJij.nu

De keerls op pad via de Toscane route

Door: de Vrijbuiter

Blijf op de hoogte en volg Wim

25 April 2015 | Italië, Bassano del Grappa

Hallo mensen, hier wat nieuws van de tukkersontoure, Tja wat kan ik nu al zeggen, vooral dat het bikkels zijn stuk voor stuk. Met mij als nederige
ondersteuning achter of vooraf de groep, voel me wat overbodig. Maar het is geniet met dubbel TT, genieten als ze samen weer veilg op de plek van bestemming zijn aanbeland met Harry als navigator en Miel als
reisleider die iedereen wat lessen in geschiedenis bij brengt wat weet die man veel.... we zijn bij hem vergeleken cultuur barbaren, ik denk ik wel de ergste :-) Vannacht hebben de mannen overnacht in een 4 sterren Ostello Don Cremona in Bossano Del Grappa. We werden op en top verwend en ik mocht zelfs douchen van de vriendelijke dame probono wel te verstaan, wat die vrouwen in me zien snap d'r niks van hahahaha.
Maar de mannen zijn weer ontoure richting Venetië, terwijl ik nog wat dingen moet regelen en vooral de bananen en ranja voor de groep net mag vergeten> Ben benieuwd welke sterke verhalen ze vanavond op dissen :-)

Groetjes de Vrijbuiter

• 25 April 2015 - 12:08

Tineke:

Een gezellige boel daar en een mooi verslag nog veel plezier met elkaar

• 25 April 2015 - 17:09

Jos Oosterik:

Wim, je hebt ons in het verleden al laten zien dat je kon fietsen en dat je luid kon zingen en dat soms ook nog tegelijk. Maar nu merken we ook dat je kunt schrijven. Niet alleen van die kleine gele briefjes die je bij anderen onder de ruitenwisser stopt, maar onderhoudende proza over deze fietstocht!. Zeer de moeite waard om regelmatig te lezen. Ik begrijp uit jouw verhaal dat de weg naar Rome weer gemarkeerd wordt door bananenschillen!! Veel plezier onderweg!
    Groet, Jos

• 25 April 2015 - 17:10

Ingrid:

BIKKELS heel veel plezier en genieten met elkaar !!! :)