Aankomst Siena Hostel GUIDORICCIO - Reisverslag uit Siena, Italië van Wim Schutte - WaarBenJij.nu Aankomst Siena Hostel GUIDORICCIO - Reisverslag uit Siena, Italië van Wim Schutte - WaarBenJij.nu

Aankomst Siena Hostel GUIDORICCIO

Door: de Vrijbuiter

Blijf op de hoogte en volg Wim

03 Mei 2015 | Italië, Siena

De mannen zijn weer op pad, eerst gingen ze wat posten voor het thuis front en wat eten en drinken in de stad en dan weer ontoure naar Siena. Dat word afzien kan ik nu al melden...... Toen de mannen op pad waren had ik alle tijd om de boel wat te ordenen en mezelf te douchen en te scheren als begeleider gaat de groep nu eenmaal voor. 1 voor allen en allen voor 1.
Tijdens de rit naar Siena kwam ik door de mooiste gebieden in de Toscane, je ogen worden super verwend door al het schoons je krijgt te zien. Achter elke heuvel is er weer een nieuw prachtig uitzicht over een mooi dal. Dit is het leven waar ik van geniet, mensen kijken vreemd op als er een cowboy in een limo door hun dorpje komt rijden alsof hij er dagelijks komt. Je kan hier niet 1 bijzondere mooie foto maken die alles overtrefd, telkens is er een mooier uitzicht. Onderweg rij ik wat Nederlandse pelgrims voorbij waarschijnlijk op pad naar Rome, ben benieuwd of ze ook hier in Siena aan belanden. De mannen hebben vandaag een zware rit voor de boeg, de temperatuur is zo rond de 20 graden af en toe bewolkt, ik denk dat ze dat wel kunnen waarderen.
Hier in de hostel GUIDORICCIO werd ik heel gastvrij ontvangen en verwend met koffie en een lekker broodje KanMeWatis. Ik maak ondertussen wat fotos van de Ostello die ik ook aan Jos oet Borne stuur, toppie man dat je zoiets goeds op afstand kon regelen. Niet elk schot is een haas, maar jij schiet wel vaak raak met jouw vooraf boekingen. Vanaf morgen moeten de mannen vertrouwen op mijn improvisatie kunsten om onderdak voor hun te regelen, zie het als een uitdaging niet als een probleem, als ik het maar half zo goed als jouw boek Jos zijn de mannen vast tevreden. vanavond verder met dit verslag. Zoals verwacht waren de kerels wat later binnen en hadden ze weer sterke verhalen zoals Koga 1 die het moest afleggen tegen Koga 2, terwijl Trek 400 op kop ging in elke beklimming met in zijn achterwiel de Cowboy die onderweg kleine malheur aan zijn fiets had en het zelf kon oplossen, het gevolg was dat hij binnen kwam lijkende op een commando met zwarte strepen over het gezicht en handen. De mannen zijn binnen hebben zich te goed gedaan een blonde schuimend wel verdiend Italiaans biertje met een bakje chips om zo het verloren zout weer aan te vullen. Nu staan ze onder de douche om al het zweet en vermoeidheid in het doucheputje weg te spoelen. Het is zwaar zo gezegd, maar hun humeur lijd er niet onder. Ze kwamen onderweg tot de ontdekking dat ze tot de jeugd behoren, want hier rijden mannen in en rond de tachtig nog tegen de pukkels op met de vingers in de neus. Het moet voor hun toch een geweldige opkikker zijn dat je tot op zeer hoge leeftijd nog kunt wielrennen als het weer goed is. Morgen weer een zware etappe met nog warmer weer. chappo voor deze keerls.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Siena

Wim

Vrijbuiter in hart en nieren . Motto Take life the way it is, take life the way it comes.

Actief sinds 25 April 2015
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 4694

Voorgaande reizen:

25 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: