Bedtijd verhalen - Reisverslag uit Trevignano Romano, Italië van Wim Schutte - WaarBenJij.nu Bedtijd verhalen - Reisverslag uit Trevignano Romano, Italië van Wim Schutte - WaarBenJij.nu

Bedtijd verhalen

Door: de Vrijbuiter

Blijf op de hoogte en volg Wim

06 Mei 2015 | Italië, Trevignano Romano

Hallo mensen, sorry het heeft enkele dagen geduurd eer we weer op een camping of in een onderkomen kwamen waar wifi of zoals de keerl's zegt ze mist het Wiefie aanwezig is. Dit mag echt de pret niet drukken de mannen zijn nog steeds in opperbeste stemming, zo erg zelfs dat ze menen dat ze elkaar in slaap moeten praten om de opwinding van een dag etappe te kunnen verwerken, dit wekt wel een hilarische situatie op, als onze Cowboy oet Hexel graag wil slapen en de mannen vriendelijk verzoekt de klep te houden. De afgelopen dagen hebben de mannen het weer super zwaar voor de kiezen gehad, de etappes was veel klim werk minimaal 8% tot wel 14% werd mij gemeld.
Tot nu toe is na elke tocht het de taak aan de begeleider om te zorgen voor alle natjes en droogjes en wensen uit de supermarkt, tja als taal wonder lukt me dat aardig :-) kom niet terug met vreemde produkten
De onderkomens worden door mij aan strenge eisen onderworpen. niet goed dan kijk ik verder, kan het me niet veroorloven dat er straks boze egaa's bij mij op de stoep staan omdat ik mijn werk niet heb goed gedaan. Vandaag zou de tocht 50 km zijn maar eenmaal op plaats van bestemming werd door de groep unaniem besloten er nog 30 km aan vast te knopen zodat we nu op Camping Internazionale Lago di Bracciano zijn aanbeland, die de keerl's zonder mijn medeweten hebben uitgezocht, maar ik denk dat mijn taak er wel zo een beetje opzit zo te zien. Erg mooie camping aan een prachtig Meer ( Lago Bracciano) waar de mannen vriendelijk werden ontvangen aan de receptie en een prachtige villa achtige caravan direct aan het meer kregen toegewezen.
Ze liepen over van blijdschap en maakten ongein wie zich het eerste mocht douchen, na wat gepruts door onder getekende aan de boiler kon er warm worden gedoucht en was er even tijd om hun rug wat horizontaal te leggen en de ogen wat rust te gunnen van al het schoons ze hebben mogen zien. In dit land van mooie bergen maar ook mooi vrouwschoon moet ik in persoon bekennen. dat ik niet zoveel vrouwschoon achter elkaar heb mogen zien, het word gewoontjes lijkt wel.
maar de mannen wachten nu op een heerlijk diner geserveerd hier in de kantine. De mannen zijn al aan geschoven aan tafel als ik binnen kom, de sterke verhalen die ze op dissen ga ik maar niet melden, ik neem ze met een korrel zout, al moet ik wel vermelden dat er wat foto's zijn gemaakt over berm activiteiten die ik maar niet ga beschrijven om dat er kadetten in voorkomen en iemand die net uit het gras te voorschijn komt :-). Morgen vroeg willen de jongsten onder ons uitslapen, terwijl de ouderen graag vroeg vertrekken, ojee geloof dat ik me vergis. Morgen staan we op een camping nabij Rome. Ben benieuwd of we Papa te zien krijgen, Het is en was een hele tour, maar ik heb het met veel plezier gedaan en me geen dag verveeld ook al was ik veel alleen onderweg. elke blik achter de horizon was het me dubbel waard, dit land heeft iets in me wakker geschud, waar ik denk ik in de toekomst veel aan zal terug denken. De mannen hebben een topprestatie naar gezet.
morgen verder.

  • 06 Mei 2015 - 23:35

    Jos Oosterik:

    Zet hem op mannen. De laatste loodjes wegen het lichtst in dit geval, want Rome is natuurlijk een ongelooflijk mooie bestemming. Kijk maar of die charmante Belgische gids van vorig jaar er nog steeds is en of je bij het Vaticaan na 20 uur nog een pizza kunt bestellen.
    Petje af voor jullie prestatie. Nu jullie die steile hellingen in Toscane kunnen bedwingen moet de " hel van Vriezenveen" straks in augustus ook lukken !!

  • 07 Mei 2015 - 08:46

    Jos Oosterik:

    Wim, als ik je foto met die rode en blauwe dame zie dan mag je wel goed oppassen. De ronding van de trottoirband in Den Ham gaf je tijdens de training grote problemen. Deze dames hebben nog veel meer gevaarlijke rondingen!!!!!!!!!!

  • 07 Mei 2015 - 11:00

    Wim:

    Is dat zo denk je .... ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Trevignano Romano

Wim

Vrijbuiter in hart en nieren . Motto Take life the way it is, take life the way it comes.

Actief sinds 25 April 2015
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 4708

Voorgaande reizen:

25 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: