Dagje naar Venetië - Reisverslag uit Mira, Italië van Wim Schutte - WaarBenJij.nu Dagje naar Venetië - Reisverslag uit Mira, Italië van Wim Schutte - WaarBenJij.nu

Dagje naar Venetië

Door: de Vrijbuiten

Blijf op de hoogte en volg Wim

26 April 2015 | Italië, Mira

Hallo thuisfront,
Vroeg uit de veren om maar niets van de dag te missen, zit ik hier alweer achter mijn klapjap. De vogels fluiten al het hoogste lied, terwijl de camping geleidelijk aan tot leven komt en er rond om mij heen het terras word geveegd. De man in kwestie doet zijn uiterste best om me van alle gemakken te voorzien, van elektra en houd toezicht wanneer ik naar nummer 100 moet om sanitaire te gaan ontspannen.
Bij terugkomst staat alles nog op zijn plek. Nu zijn Miel en Harry ook van de partij en verzorgen me met brood en café- americano. Onderwijl laat ik ze het verslag lezen die ik gisteren online heb gezet, om zo het thuisfront te laten meegenieten van onze escapades hier op de camping en straks in Venetië. Inmiddels Zijn Arnold en Leo ook uit hun kapitale camping villa gekomen om samen met ons te gaan ontbijten, Het beloofd weer een dag te worden Met leuke belevenissen, de stemming zit er al weer goed in.
Word vervolgd

  • 26 April 2015 - 10:18

    Geert De Haan:

    Jongens, ik ben stikjaloers! Maar goed, over een week zit ik op de fiets in Thüringen, ook leuk, en met mijn vrouw. Hoe gaat het met onze ridder, zit hij gewoon op zijn stalen ros, of zweeft hij er lichtjes boven?

  • 26 April 2015 - 11:59

    Tonny En Miny Van Benthem:

    Toen wij vorig jaar langs kasteel Miel fietsten en Miel zei dat daar familie woonde, dachten wij grootspraak. Nu blijkt toch dat hij een echte ridder is. Van harte gefeliciteerd. Onze fietsplannen zijn een tijdje in de ijskast gezet; wij hebben andere bezigheden, nl. oude schuur afbreken en nieuwe bouwen.
    Fietsen is leuker. Veel plezier jullie allemaal. Wij volgen jullie

  • 26 April 2015 - 13:39

    Jos Oosterik:

    Wim, hou jij de situatie daar een beetje in de gaten? Miel krijgt zoveel lof-uitingen dat hij misschien naast zijn fietsschoenen gaat lopen en tegen zijn Koga Miyata gaat praten alsof het een paard is. Wanneer hij z'n Koga een portie haver en een wortel geeft, wordt het tijd om in te grijpen.
    Het lijkt me ook verstandig om Arnold niet te vertellen dat we hier een paar flinke regenbuien hebben gehad, zodat het onkruid nu snel naar boven schiet. Voor je het weet wil Arnold tijdens de rustdagen in Venetie en Florance even snel naar huis om te schoffelen tussen de mais en de lelies!

  • 26 April 2015 - 19:54

    Anja:

    Mannen wat gaaf, zo weer samen op de fiets! ik ben jaloers en dat om een paar uurtjes les en een cursusdag. Miel, hoe mooi ook: Ridder Miel, gefeliciteerd! Jullie veel succes en vooral genieten, ik ga jullie weer volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Mira

Wim

Vrijbuiter in hart en nieren . Motto Take life the way it is, take life the way it comes.

Actief sinds 25 April 2015
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 4721

Voorgaande reizen:

25 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: