Albergo Poli - Madonna dei fornelli - Reisverslag uit Madonna dei Ponticelli, Italië van Wim Schutte - WaarBenJij.nu Albergo Poli - Madonna dei fornelli - Reisverslag uit Madonna dei Ponticelli, Italië van Wim Schutte - WaarBenJij.nu

Albergo Poli - Madonna dei fornelli

Door: de Vrijbuiter

Blijf op de hoogte en volg Wim

30 April 2015 | Italië, Madonna dei Ponticelli

Hallo hier ben ik dan weer, nu vanuit de Italiaanse Apennijnen.
Na de mannen vanmorgen te hebben getrakteerd op lekkere broodje i.v.m. mijn verjaardag vandaag, gingen de mannen goed geluimd op pad. Ik deed ze de belofte om op het hoogste punt te wachten, nu zit ik op een terras op 800 meter hoogte en word zoals bijna gewoonlijk wordende verzorgd alsof ik een heel belangrijk iemand ben. :-)

De mannen weten nu nog steeds niet wat ze te wachten staat in de klim naar mij toe, ik denk dat er flink zal worden gezucht en gesteund, al denk ik dat Harry oet Tubbig het heerlijk gaat vinden, Koga 1 en 2 gaan naar verwachting strijden om elke helling, Terwijl Arnold geniet van al het schoon rond hem heen, in zijn vuistje lachend om de erge inspanningen die de overige mannen zich getroosten. Ik denk dat ze al een sloot koffie naar binnen hebben gewerkt, en dikke slagroom taartjes.

Gisteravond in Bolonia was echt weer een avond met veel cultuur en lekker low-budget eten in toch een top pizzeria ieder zijn eigen pizza of zoals anderen spaghetti alla Bologna, ik mocht voor een avond de BoB zijn, de mannen hadden niet veel vertrouwen in mijn stuurman kunsten in de mooi Limo, niet wetende dat ik de afgelopen dagen tussen die heet gebakerde Italianen de nuchtere tukker nog meer in me boven haal waarop Italianen ook rustig op gaan reageren. Het onderkomen van gisteren was niet super zodat ik het niet ga beschrijven, de mannen sliepen schoon en droog en er was gelegenheid om te douchen, voor de rest waren we op externe horeca aan gewezen. Vannacht heeft het behoorlijk geregend. Nu 12:05 is het hier boven in de bergen, ondanks een warme stralende zon best fris wanneer de wind iets opsteekt.
Mis de mannen met hun sterke verhalen over topprestaties en andere ongein. Het Italiaans hier op het terras klinkt als zingen en warempel versta ik sommige woorden ook nog. Vanavond hoop ik nog wat toe te voegen in een nieuw reisverslag. We zitten gezellig op de camping achter een voor sommigen een pittige pizza onder het genot van een wijntje en een biertje. Mijn verwachting dat ze het super zwaar hebben gehad, viel volgens de mannen nog wel mee, stoere praat natuurlijk, ze willen niet vertellen dat ze waarschijnlijk hebben zitten huilen in de berm omdat ze de bult niet op konden ☺️. Het is maar goed dat ze niet mee lezen . Tot morgen.

  • 01 Mei 2015 - 12:53

    INGRID:

    Whhaahha stoere praat en misschien zitten huilen.

    Ja ik denk dat het maar goed is dat ze dit niet mee kunnen lezen Wim wahahhaha

    Groetjes,
    Ingrid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Madonna dei Ponticelli

Wim

Vrijbuiter in hart en nieren . Motto Take life the way it is, take life the way it comes.

Actief sinds 25 April 2015
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 4716

Voorgaande reizen:

25 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: