Een Riddelijke maaltijd - Reisverslag uit Venetië, Italië van Wim Schutte - WaarBenJij.nu Een Riddelijke maaltijd - Reisverslag uit Venetië, Italië van Wim Schutte - WaarBenJij.nu

Een Riddelijke maaltijd

Door: de vrijbuiter

Blijf op de hoogte en volg Wim

25 April 2015 | Italië, Venetië

Na een dag vol ontberingen dan avonds weer veilig op een mooie camping, waar alles dankzij Jos oet Born'n goed is geregeld.
Tja met een geridderde Ridder in ons midden kan het niet anders dat we zijn vreugde mochten delen onder het genot van een heerlijke maaltijd en wat voezel om alles te beklinken, voor het eerst een patat pizza genuttigd samen met Harry oet Tubbig, de overige Ridders deden zich te goed aan een zeer grote schnitzels met toebehoren. Er was weer veel te vertellen, maar echte ridders vertellen niet alles maar lezen tussen de regels ook veel. Dus mensen vandaag geen zoetsappige belevenissen.
Al moet ik de begeleider wel kwijt dat het een dure dag is geworden ondanks dat we het een kunst vinden om he zo low-budget te doen.
Zoals jullie kennenlijk al weten rijdt ik in de prachtige limo van Arnold oet Hexel, als een ridder van de weg voor of achter hun aan. Vandaag was het zover dat er getankt diende te worden want de limo kan niet aan de borst van een Italiaanse schone :-) maar goed ik raakte verzeild in een situatie waar ik bij een zelf tankstation ging tanken en ik netjes een biljet van vijftig euro in de zuil van betalen duwde nadat mijn wereldbankpas werd geweigerd om een of andere vreemde reden,
nu ben ik een taal wonder met vrouwelijk schoon die me graag willen bij staan in deze algehele paniek situatie, dat ze zelfs bereid zijn op de politie te bellen om mij uit de brand te helpen. Waarschijnlijk was het geen vrouwelijke politieagente die ze aan de kuierdroad had maar iemand die geen service kon/wilde verlenen aan een toerist uit Olanda.
Hoe het ook zij het mocht niet baten wat ze ook zei, ik ben vertrokken zonder diesel en 50 euro, maandag maar eens terug gaan om met handen het voeten de poen terug te krijgen, ben benieuwd of dit me gaat lukken, ik heb het bonnetje bewaard van afwijzing en tijdstip wanneer. dit was't weer van de vrijbuiter met kornuiten, iedereen gezond en wel nu onder het zeil terwijl ik me suf zit te tikken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Venetië

Wim

Vrijbuiter in hart en nieren . Motto Take life the way it is, take life the way it comes.

Actief sinds 25 April 2015
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 4707

Voorgaande reizen:

25 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: